Jedným z najúčinnejších nástrojov výkonného online marketingu je PPC reklama na Googli (Google Ads) alebo na Sezname (Sklik). Ide o platenú reklamu, ktorej cieľom je prilákať na web nových návštevníkov. Je to špecifický druh reklamy na internete a jej cieľom je prostredníctvom ponúkaných produktov či služieb ľuďom, ktorí o ne majú skutočný záujem a hľadajú ich na internete.
Medzi výhody PPC patrí:
- Platíte za každý preklik, nie za zobrazenie. Tak presne viete, aký dopad mala investícia na reklamu, a môžete tak zároveň dosiahnuť vysoké návratnosti týchto investíc.
- Reklamu vo vyhľadávačoch je možné presne zacieliť na konkrétne segmenty, a je veľmi efektívna.
- Môžete si sami určiť rozpočet a tým pádom máte dobrý prehľad o vašich investovaných financiách.
- Cieľom PPC je tiež branding, t.j. budovanie a zvyšovanie povedomia o značke a vytváranie unikátnych vzťahov so zákazníkmi. Je to jeden zo spôsobov ako sa zviditeľniť na internete.
- V rámci PPC sa dajú dobre sledovať a zhodnotiť výsledky.
PPC reklamu je pre dosiahnutie maximálnej úspešnosti vhodné kombinovať so SEO, t.j. s optimalizáciou pre vyhľadávače.
Tiež by vás mohlo zaujímať