Veríme, že kvalitná analýza dát v online prostredí je viac ako polovica úspechu. Pretože online dáta sú presné a nepustia, umožňujú detailne merať návratnosť každej vašej online aktivity. Kľúčom ale je ich správne zbieranie, spracovanie a vyhodnotenie - inak vám veľmi neposlúžia. Pre nás je analytika oblasť, v ktorej sme doma a vašim dátam dodáme kontext, ktorému jasne porozumiete.
Každá webstránka, aplikácia či iné webové riešenie je výborný zdroj údajov a informácii. O vašich návštevníkoch, o tom, prečo nakúpili alebo nenakúpili, ako aj o tom, čo by ste mali na vašom webe zmeniť, aby bol výkonnejší. Nechajte si vaše webstránky profesionálne zanalyzovať a porozumejte tomu, ako vám prinášajú hodnotu. Každú webovú analýzu vám prakticky spracujeme a vysvetlíme.
Viac o auditeUž z názvu vyplýva, že analýza kľúčových slov je pre vašu viditeľnosť a úspech naozaj kľúčová. Čarovné slová tu ale nie sú “prosím” a “ďakujem” ale tie, ktoré vyhľadávajú vaši zákazníci na internete, keď chcú nakúpiť. S analýzou kľúčových slov máme bohaté skúsenosti a radi vám pomôžeme identifikovať tie správne kľúčové slová vo vašej oblasti.
Viac o analýzeV digitálnom marketingu sa toho dá vymyslieť veľa. Sú však vaše aktivity naprieč kanálmi správne zosúladené a zodpovedajú potrebám vašej cieľovej skupiny? Viete, aký je rozdiel medzi návratnosťou z Google a Facebook reklamy? Má zmysel do súčasných aktivít ďalej investovať? Na tieto otázky vám pomocou našich dátových nástrojov a precíznej analýzy radi odpovieme.
Viete, kam odchádzajú vaše peniaze investované do online reklamy? Aká je vaša digitálna stopa a aké je aktuálne zacielenie kampaní? Ak váhate nad odpoveďou, niekde sa stala chyba. Pre úspešné dosiahnutie cieľov pomocou online reklamy musíte presne vedieť čo, s akým efektom a za koľko váš online marketing vyprodukoval. V rámci auditu vám pripravíme zoznam opatrení, ako kampane vylepšiť.
Viac o auditeZa úspešnou kampaňou stojí okrem premyslenej stratégie aj správne implementovaná kampaň v reklamných systémoch, relevantné vyhľadávacie odkazy, štruktúra zladená s prehľadným reportingom, či strategicky navrhnutý rozpočet. Slabých miest, v ktorých môžno zlyhať, je pomerne veľa. Preto nenechajte nič na náhodu a zverte návrh štruktúry vašich online kampaní do našich rúk. Pri konzultáciách s nami zistíte, ako navrhnúť štruktúru kampane tak, aby uspela.
Analyzujete váš web tým, že sledujete štatistiky návštevnosti? To je celkom dobrý začiatok, ale na dosiahnutie vašich cieľov to stačiť nebude. Úspech sa skrýva v pochopení správania sa zákazníkov na vašom webe. Prečo nedokončili nákup? Čo ich odradilo od odoslania kontaktného formuláru a prečo vám nedali email? Aj to je súčasťou webovej analytiky, ktorú navrhujeme a pomáhame implementovať.
Máte plné zuby exportovania tabuliek do Excelu z každého reklamného systému? My áno a preto pre vyhodnocovanie výsledkov používame prehľadné a interaktívne dashboardy, ktoré vám poskytnú obrázok o digitálnom marketingu na jednom mieste. Zabudnite na ručné spájanie tabuliek a reporting plne zautomatizujte.
Merať aktivitu návštevníkov na webe je dôležité, ale môže vašu stránku nadmerne spomaliť. Vďaka Google Tag Manager (GTM) môžete kódy skonsolidovať, urýchliť dobu načítania pre vašich klientov a posunúť tak webovú analytiku na novú úroveň. S nastavením a implementáciou máme bohaté skúsenosti a radi pomôžeme aj vám.
Nezobrazujú sa vám vo vyhľadávačoch ako sú Heureka, Google nákupy alebo Zbozi.cz produkty, ktoré inzerujete a máte dostupné vo vašom eshope? Pravdepodobne máte nesprávne nastavené produktové zdroje. Pomôžeme vám s optimalizáciou XML feedov a dostaneme tak produkty opäť do výsledkov vyhľadávania.
Viac o optimalizácii